مدرسه تولید محتوای اتک

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

اجزای رپورتاژ آگهی، ساختار عناصر رپورتاژ

اجزای رپورتاژ آگهی شامل چه مواردی میشود؟ در این مطلب قصد داریم به بررسی اجزای اصلی رپورتاژها و نحوه نوشتن یک ر...

ادامه مطلب
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تولید محتوا تبلیغاتی چگونه است؟

تولید محتوا تبلیغاتی معمولاً با هدف جذب مشتریان جدید، افزایش فروش، افزایش شناخت برند، رقابت با رقبا و سایر هدف...

ادامه مطلب
۲۸ آبان ۱۴۰۱

بررسی اهداف ساخت تیزر تبلیغاتی

اهداف ساخت تیزر تبلیغاتی بر اساس نوع استراتژی تبلیغاتی مشخص می‌شود. این اهداف می‌تواند برند سازی، ارائه توضیحا...

ادامه مطلب
۲۴ آبان ۱۴۰۱

کپشن مناسب اینستاگرام، راهی موثر در موفقیت تبلیغات

نگارش یک کپشن مناسب اینستاگرام موجب افزایش تعامل و جذب بیشتر مشتری خواهد شد. برای نوشتن یک کپشن مناسب باید نکا...

ادامه مطلب
۱ آبان ۱۴۰۱

صفر تا صد رپورتاژ نویسی

چند قانون و اصل ِمهم در رپورتاژ نویسی وجود دارند که باید قبل از آگهی نویسی آنها را بدانید. در این مطلب به معرف...

ادامه مطلب